Η ομάδα των Μουρνιών χαρακτηρίζει τον νεαρό ποδοσφαιριστή ως εξαιρετικό ποδοσφαιριστή και άριστο μαθητή ο οποίος φέτος όπως σημειώνεται ήταν συνεπής σε όλες τις υποχρεώσεις του τόσο στο γήπεδο όσο και στο σχολείο του.
Η ανακοίνωση του Μινωταύρου έχει ως εξής:
Σταμ, καλή επιτυχία!
Με αφορμή την έναρξη των Πανελλαδικών εξετάσεων ευχόμαστε καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά που μπαίνουν στην ψυχοφθόρα αυτή διαδικασία.
Μια παραπάνω στον “δικό μας”, Σταμάτη Νταγιάκο, έναν εξαιρετικό ποδοσφαιριστή, άριστο μαθητή και χαρακτήρα ο οποίος όλη τη σεζόν επέδειξε αθλητική και σχολική συνέπεια.
Σταμ, οι ευχές και οι σκέψεις μας είναι μαζί σου.
Σου αξίζουν πραγματικά τα καλύτερα. Καλή επιτυχία!




















