Ευχαριστεί για το γήπεδο ο Γρανίτης

Γρανίτης | 23 Νοεμβρίου 2024, 20:51

Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες στον αγωνιστικό χώρο του γηπέδου της Αγίας Μαρίνας, με τον Γρανίτη να εκφράζει σχετικό ευχαριστήριο.

Η ανακοίνωση έχει ως εξής:

«Το Δ.Σ. του ΑΠΣ Γρανίτης Αγίας Μαρίνας, ευχαριστεί τον δήμο Χανίων και ιδιαίτερα τον αντιδήμαρχο, Στέλιο Μιχαηλάκη, όπως επίσης και προσωπικά τον πρόεδρο της ΕΠΣ Χανίων, Κώστα Κωνσταντινίδη, για την συνεισφορά τους στις εργασίες που έγιναν στο γήπεδο μας και αφορούσαν την επέκταση των πλάγιων γραμμών, ούτως ώστε να μεγαλώσει όσο γίνεται ο αγωνιστικός χώρος.

Όλα αυτά βέβαια και με την οικονομική επιβάρυνση για ακόμα μια φορά, των ανθρώπων του συμβουλίου μας».

Wodspot72
Bourakis_Restaurant

Rabona ad