Παρά τις δύσκολες συνθήκες και το αποπνικτικό περιβάλλον, οι παίκτες του Γιώργου Κόλτζου βρέθηκαν κανονικά στο γήπεδο, συνεχίζοντας το πρόγραμμα προετοιμασίας τους.
Μάλιστα, η προπόνηση έγινε μέσα σε ένα πολύ ευχάριστο κλίμα, με τους ποδοσφαιριστές να παρουσιάζουν διάθεση και ενέργεια.
