Ο Δημήτρης Γαβαλάς επέλεξε στην αποστολή 18 ποδοσφαιριστές που είναι οι εξής:
Μανιάτης, Παπάζογλου, Ζουλιώτης, Ευαγγελιδάκης, Καραγεώργης, Ρεπετσάς, Σάββα, Αποστόλου, Γιώργου, Λίταινας, Γιουκαρής, Λαμπράκης, Σοφιάνης, Δικαιόπουλος, Ναούμ, Μέγκαχεντ, Σισέ, Μέξης.








