Ο πρώην ακραίος δεξιός μπακ των Χανίων και του ΟΦ Ιεράπετρας στο παρελθόν αγωνίστηκε με επιτυχία και στη Σπάρτη. Στην ανακοίνωση του Αστέρα δε γίνεται αναφορά σε όλες τις ομάδες που έχει αγωνιστεί, αφού έγινε παράλειψη των Σπάρτης, Τρικάλων, Πανσερραϊκού και ΟΦΙ.
Η ανακοίνωση είναι η εξής:
Έναρξη συνεργασίας με τον Βαγγέλη Αναστασόπουλο.
Η λακωνική ΠΑΕ ανακοινώνει την απόκτηση του έλληνα αμυντικού ο οποίος έχει αγωνιστεί σε Παναθηναϊκό, Νίκη Βόλου, Πας Λαμία και ΠΑΕ Χανιά.
Τον καλωσορίζουμε στην ομάδα μας και του ευχόμαστε υγεία και κάθε επιτυχία.









