Σημαντική ενίσχυση για τον “Γηραιό” με τον 20χρονο επιθετικό που αγωνιζόταν δανεικός στον Ολυμπιακό Βόλου στο α΄μισό της σεζόν. Με τους Θεσσαλούς μέτρησε 4 συμμετοχές στο πρωτάθλημα και 1 στο Κύπελλο. Πέρσι με τον ΟΦΙ ξανά δανεικός από τον Αρη κατέγραψε 8 εμφανίσεις στη Super League 2.
H ανακοίνωση είναι η εξής:
Ο Ηρακλής ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον Κώστα Χατζηπιρπιρίδη.Ο 20χρονος ποδοσφαιριστής έμεινε ελεύθερος από τον Άρη και στην φετινή σεζόν βρίσκονταν στον Ολυμπιακό Βόλου. Έχει αγωνιστεί και στην Ιεράπετρα, ενω με τον Άρη είχε 4 συμμετοχές στην Σούπερ Λίγκ.Ο νέος ποδοσφαιριστής του Ηρακλή επέλεξε την φανέλα με το 24 και αγωνίζεται ως μεσοεπιθετικός.









