Τον Κισσαμικό αντιμετωπίζει το μεσημέρι της Τετάρτης (22/3, 14:00) η Σπάρτη για την 22η αγωνιστική της Football League. Ο τεχνικός της Πελοποννησιακής ομάδας, Σωτήρης Αντωνίου, μίλησε για το ματς με την Χανιώτικη ομάδα αναφέροντας:
«Έχουμε το δύσκολο πρόγραμμα να ακολουθούμε το πρόγραμμα του Πανθρακικού. Και ο Κισσαμικός και η Καλλονή, όπως και ο Αιγινιακός πάνε ξεκούραστοι, όλες οι ομάδες είναι κομπλέ.
Κοιτάμε το παιχνίδι με τον Κισσαμικό να πάρουμε τους τρεις πόντους και να εδραιωθούμε στην 7η θέση και από εκεί και πέρα να συνεχίσουμε έτσι. Η πορεία της Σπάρτης είναι επιτυχημένη και δεν την περίμενε κανείς.»








