Στην αποχαιρετιστήρια γραπτή του δήλωση αναφέρει τα εξής:
Ευχαριστώ θερμά την ομάδα του Πανακρωτηριακού, όλους τους αθλητές, προπονητές και παράγοντες για τα 4 χρόνια άψογης συνεργασίας που είχαμε σε επίπεδο ακαδημιών και μεγάλης ομάδας σαν προπονητής τερματοφυλάκων του συλλόγου.
Δυστυχώς, οι αυξημένες υποχρεώσεις που προκύπτουν από την αναβίωση των ανακαινισμένων εγκαταστάσεων Ελπίς Νίκη, καθώς και οι αυξημένες απαιτήσεις στην σχολή Chania Goalkeepers δεν μου επιτρέπουν να συνεχίσω λόγω περιορισμένου χρόνου.
Εύχομαι στην ομάδα του Πανακρωτηριακού να συνεχίσει την μεθοδική δουλειά που πραγματοποιεί σε επίπεδο ακαδημιών τα τελευταία χρόνια και στο ανδρικό τμήμα να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί όπως το κάνει ανελλιπώς την τελευταία τριετία.
Γιώργος Κουρκούτης








