Η Παναχαϊκή προχώρησε στην από κοινού λύση της συνεργασίας με τους δύο ποδοσφαιριστές, με τον Πέρες να είχε γίνει γνωστό ότι θα παρέμενε στις τάξεις της ομάδας της Πάτρας στα τέλη του περασμένου Ιουνίου, ενώ πριν από λίγο καιρό είχε γίνει γνωστή η μεταγραφή του Μασούρα…
Η ανακοίνωση της Παναχαϊκής:
«Η ΠΑΕ Παναχαϊκή ανακοινώνει την από κοινού λύση της συνεργασίας με τους ποδοσφαιριστές Αλέξανδρο Μασούρα και Eduardo Perez. Τους ευχόμαστε καλή επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας τους, με υγεία και εκπλήρωση των στόχων τους.»









