Aνακύκλωση φαρμάκων από τα κορίτσια του ΟΦΗ

Βόλεϊ 1 Απριλίου 2026, 20:01

Σε δράση για την ανακύκλωση φαρμάκων, στο πρώτο και στο έκτο ΕΠΑΛ Ηρακλείου, έλαβαν μέρος οι αθλήτριες της ομάδας βόλεϊ γυναικών του ΟΦΗ.

Kritiko Ergastiri

Το δελτίο τύπου αναφέρει για την κοινωνική δράση:

«Συνεχίζονται οι κοινωνικές δράσεις, από την ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ. Μετά την ανδρική ομάδα του ΟΦΗ, ήρθε η σειρά των γυναικών, να συμμετάσχουν σε δράση για ανακύκλωση φαρμάκων.

Η δράση αυτή έγινε στο 1ο και 6ο ΕΠΑΛ Ηρακλείου, με τα κορίτσια του ΟΦΗ, να συγκεντρώνουν φάρμακα για αυτό το σκοπό και να τα τοποθετούν στον ειδικό κάδο ανακύκλωσης φαρμάκων, που έχει τοποθετηθεί εκεί, στέλνοντας το δικό τους μήνυμα για την σημασία της ανακύκλωσης.»

synagogi
Bourakis_Restaurant
digital2000
Mazanakis

Rabona ad