Ο 25χρονος μέσος βρισκόταν μέχρι πρότινος στον Αστέρα Χαλέπας, ενώ κάποιοι τραυματισμοί του στέρησαν φέτος να αγωνιστεί σε κάποια παιχνίδια στο πρωτάθλημα. Αγωνίστηκε και πριν από μερικά χρόνια ξανά με τη φανέλα των Ροδωπού, ενώ αποτέλεσε παλαιότερα και μέλος της Κ19 του Πλατανιά στη Β’ Εθνική τη σεζόν 2011-2012.
Τα Ροδωπού τον καλοσωρίζουν ξανά στην οικογένειά τους και του εύχονται καλό υπόλοιπο της τρέχουσας περιόδου.



















