Πρόκειται για τον Κώστα Κλάδο και τον Παναγιώτη Λεβεντάκη που θα βρεθούν ξανά συμπαίκτες μετά από λίγους μήνες.
Αμφότεροι ξεκίνησαν την περσινή χρονιά στον Αστέρα Χαλέπας, με τον πρώτο να μετακινείται στα μέσα της χρονιάς στο Ρέθυμνο για λογαριασμό του ΠΑΟ Αλφάς στην Α’ κατηγορία με προπονητή τον Σταύρο Καλαϊτζιδάκη.
Παράλληλα, τα Ροδωπού ανανέωσαν τη συνεργασία τους με τον Θέμη Μαλαξιανάκη και τον Μανώλη Παπαδάκη που θα ποροσφέρουν έτσι τις υπηρεσίες τους και τη νέα χρονιά.



















