Στην ομάδα του Βάμου, υπό τις οδηγίες του Τάκη Λαζαρίδη, τη νέα αγωνιστική περίοδο θα αγωνίζονται ο 15χρονος μέσος Γιώργος Γρυλλάκης (από Αστέρα Ρεθύμνου), οι 17χρονοι Φάμπιο Ρούκα (αμυντικός) και Στέλιος Σούλας (επιθετικός) και ο 15χρονος Ανδρέας Βασιλαντωνάκης (από την ΑΕΣ Ελεώνα).
Στις φωτογραφία με τους ποδοσφαιριστές ο γενικός αρχηγός της Κορωνίδας Αντώνης Ρεβελάκης.





















