Η ομάδα των Περιβολίων ανακοίνωσε την επιστροφή του μετά από δύο χρόνια στον Αστέρα Χαλέπας. Ο γεννημένος στην Ουκρανία ποδοσφαιριστής ξεκίνησε από τους Νέους Χανίων, αγωνίστηκε σε Κρ. Αστέρα, Ηρακλή Νεροκούρου, Ιωνία και το 2020 βρέθηκε πρώτη φορά στον Θησέα. Ακολούθησε το 2022 ο Κουμπές, για να επιστρέψει στον Θησέα το 2023 για μία χρονιά.
Η ανακοίνωση:
Καλωσόρισες Μάξιμε
Με μεγάλη χαρά καλωσορίζουμε στην ομάδα μας τον επιθετικό Μάξιμο Καραμιχάλη.
Μάξιμε, σου ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με τη φανέλα του Θησέα!





















