Το συμβόλαιο του Κροάτη αμυντικού έληξε και οι δύο πλευρές θ’ ακολουθήσουν χωριστούς δρόμους μετά από δύο χρόνια συνεργασίας.
Ο Λόβρεν φόρεσε τη φανέλα του Δικεφάλου συνολικά σε 27 παιχνίδια.
Με βίντεο αφιερωμένο στις στιγμές του με τα ασπρόμαυρα, ο ΠΑΟΚ αποχαιρέτησε τον έμπειρο ποδοσφαιριστή, ευχαριστώντας τον για την προσφορά και την αφοσίωσή του.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΠΑΟΚ:
«Μετά από δύο σεζόν οι δρόμοι μας με τον Ντέγιαν Λόβρεν θα χωρίσουν…
Ευχαριστούμε τον Ντέγιαν για την προσφορά του, τον επαγγελματισμό του, την αφοσίωση του…
Θα είναι πάντα ένας φίλος…
Καλή συνέχεια Ντέγιαν!».










