Στην ομάδα του Βάμου τη νέα ποδοσφαιρική χρονιά θα αγωνίζεται ο 18χρονος Αλέξανδρος Αλβανός (δεξιά), προερχόμενος από τον Τιτάνα (δεξί μπακ-χαφ), καθώς και ο επιτελικός μέσος και επιθετικός Λορένσο Κουλλόλλι (αριστερά) από την Επισκοπή Β.
Τους δυο ποδοσφαιριστές καλωσόρισε ο Αντώνης Ρεβελάκης, ο οποίος ενεργοποιείται ξανά, αυτή τη φορά ως γενικός αρχηγός.





















