Η ομάδα του Ηρακλείου “πάλεψε” τον αγώνα, ήταν ανταγωνιστική και στα τρία σετ, αλλά στα κρίσιμα σημεία των σετ ο Ολυμπιακός είχε τις λύσεις για να φθάσει στη νίκη.
Ο Ολυμπιακός υπέπεσε σε τριάντα (30) λάθη, αλλά πίεσε από τη γραμμή του σερβίς με δέκα (10) άσσους έναντι πέντε (5) του ΟΦΗ, ενώ έκανε και… ζημιά πάνω στο φιλέ με ένδεκα μπλοκ (δύο οι Κρητικές).
Οι πόντοι του ΟΦΗ προήλθαν από 5 άσσους, 29 επιθέσεις, 2 μπλοκ και 30 λάθη αντιπάλων και εκείνοι του Ολυμπιακού προήλθαν από 10 άσσους, 46 επιθέσεις, 11 μπλοκ και 10 λάθη αντιπάλων.
Το βράδυ του Σαββάτου (02/05, 20:00) ο ΟΦΗ θα αντιμετωπίσει τον (οικοδεσπότη) Πήγασο Πολίχνης.
ΟΦΗ – Ολυμπιακός 0-3
Σετ: 25-27, 21-25, 20-25 σε 108′
Διαιτητές: Αβραμίδης, Τσιούλα
Παρατηρητής: Γεωργιάδης
Κλειστό: “Αλέξανδρος Νικολαΐδης”, Πολίχνη
ΟΦΗ (Νίκος Προύφας): Αραμπατζή 4 (3/12 επ., 1 άσσος, 17% υπ. – 6% άριστες), Νικητάκη 11 (8/26 επ., 3 άσοι), Τζώρτα, Πιτσικάκη 1 (1 μπλοκ), Γαρεφαλάκη 9 (7/20 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Πρινιωτάκη 11 (11/43 επ., 44% υπ. – 31% άριστες) / Βερβεράκη (λ, 36% υπ. – 18% άριστες), Νεκταρίου (λ), Προύφα, Κουζούκα, Μαυράκη, Μπινιχάκη, Σταυρίδη.
Ολυμπιακός (Σπύρος Σαραντίτης): Καραγιάννη 9 (2/2 επ., 3 άσσοι, 4 μπλοκ), Δαγρέ 9 (8/23 επ., 1 μπλοκ, 38% υπ. – 19% άριστες), Δημητρίου 12 (7/9 επ., 2 άσσοι, 3 μπλοκ), Τριαντοπούλου 9 (7/22 επ., 2 άσσοι), Ζαφειρίου 2 (1/2 επ., 1 άσσος), Ραζακιά 17 (12/27 επ., 2 άσσοι, 3 μπλοκ, 37% υπ. – 37% άριστες) / Δανίκα (λ, 50% υπ. – 40% άριστες), Γεροθόδωρου, Μόσχου, Ιωαννίδη 9 (9/14 επ.), Μόφορη.
Νίκος Προύφας (προπονητής ΟΦΗ): «Γνωρίζαμε τις δυσκολίες. Έχουμε αγωνιστεί αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια απέναντι στον Ολυμπιακό, που είναι μία πολύ δυνατή ομάδα. Δίκαια είναι πρωταθλήτρια Ελλάδας και στελεχώνεται από αρκετές αθλήτριες των εθνικών ομάδων. Παρ’ όλα αυτά, εμείς δώσαμε τον αγώνα μας. Στα κρίσιμα σημεία ίσως να μπορούσαμε να έχουμε πιο καθαρό μυαλό και να ελέγξουμε τις ενέργειές μας. Είναι ένα τουρνουά και θα ξεκουραστούμε, γιατί θέλουμε να κερδίσουμε τα δύο επόμενα παιχνίδια. Συγχαρητήρια στην ομάδα του Ολυμπιακού για τη νίκη.»
Σπύρος Σαραντίτης (προπονητής Ολυμπιακού): «Νικήσαμε 3-0, αλλά δεν ήταν καθόλου εύκολο. Ήταν αίμα, δάκρυα και ιδρώτας. Ο ΟΦΗ είναι πολύ καλή και δύσκολη ομάδα. Τις στιγμές που έπρεπε, ήμασταν συγκεντρωμένοι. Γενικά, οι αγώνες αυτοί θα είναι όλοι δύσκολοι. Δεν πανηγυρίζουμε, παρά μόνο όταν κατακτούμε κάτι. Νικήσαμε σήμερα, είμαστε χαρούμενοι και ευχαριστημένοι για σήμερα.»
Σάββατο 2 Μαΐου
20:00 ΟΦΗ – Πήγασος Πολίχνης
Κλειστό: “Αλέξανδρος Νικολαΐδης”, Πολίχνη
Κυριακή 3 Μαΐου
15.00: ΑΣ Ελπίς – ΟΦΗ
Κλειστό: “Αλέξανδρος Νικολαΐδης”, Πολίχνη








