Η ομάδα από τον Βαμβακόπουλο ευχαριστεί συγκεκριμένα τον αντιδήμαρχο Αθλητισμού Στέλιο Μιχαηλάκη.
Η ανακοίνωση έχει ως εξής:
Το Δ.Σ. του Κρητικού Αστέρα ευχαριστήσει τον αντιδήμαρχο Στέλιο Μιχαηλάκη, για την προσπάθεια και επίλυση του προβλήματος με τα φώτα στο γήπεδο μας την Μοναχή Ελιά.
