Ευχαριστήριο του Κρ. Αστέρα

Κρητικός Αστέρας | 21 Οκτωβρίου 2024, 21:59

Μία από τις ομάδες που έχουν ως έδρα τη Μοναχή Ελιά, ο Κρητικός Αστέρας, εξέδωσε ανακοίνωση μετά την επίλυση του προβλήματος με τα φώτα στο γήπεδο.

Η ομάδα από τον Βαμβακόπουλο ευχαριστεί συγκεκριμένα τον αντιδήμαρχο Αθλητισμού Στέλιο Μιχαηλάκη.

Η ανακοίνωση έχει ως εξής:

Το Δ.Σ. του Κρητικού Αστέρα ευχαριστήσει τον αντιδήμαρχο Στέλιο Μιχαηλάκη, για την προσπάθεια και επίλυση του προβλήματος με τα φώτα στο γήπεδο μας την Μοναχή Ελιά.

 

 

Wodspot72
Family_mothers_food
Bardatsos
Nevrakis
Pneumatikakis_Michalis
Vourlakis
Trikounakis
Papantonakis Cards
The Italian Job
Grigoros
Holidays Chania
Crepaland Greece
Digenakis
Poppies sexy show club

Rabona ad