Επίσης, ο σύλλογος από τον Βαμβακόπουλο συγχαίρει το διαιτητικό τρίο της αναμέτρησης.
«Η διοίκηση του Κρητικού Αστέρα αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει το σωματείο της Ασπίδας και συγκεκριμένα τον πρόεδρο της Δημήτρη Ρουσκέτο για την άψογη φιλοξενία, όχι μόνο φέτος αλλά κάθε φορά που μας φιλοξενεί.
Τους ευχόμαστε καλή πορεία στο πρωτάθλημα.
Επίσης συγχαρητήρια στο διαιτητικό τρίο», σημειώνεται στην ανακοίνωση.





















