Συγκεκριμένα, η Ακαδημία του συλλόγου αναφέρει σε ανακοίνωσή της τα εξής:
«Η Ακαδημία μας αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει τον κύριο Κρομμυδάκη και το αρχιτεκτονικό του γραφείο INDEX.K για την προσφορά του στο τμήμα της Κ16. Όλα τα παιδιά και η διοίκηση τον ευχαριστούμε θερμά».


