Πανελλήνιο Κ20: 2η Τζατζιμάκη, 3η Φραντζεσκάκη

Στίβος | 28 Ιουλίου 2024, 22:02

Μετάλλια για δύο αθλήτριες του ΓΣ Ελευθέριος Βενιζέλος, την Αφροδίτη Τζατζιμάκη και την Αμάντα Φραντζεσκάκη, στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα στίβου Κ20 που διεξάγεται στο Δημοτικό στάδιο Τρικάλων.

Kritiko Ergastiri

Το πρώτο χρυσό μετάλλιο της δεύτερης μέρας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Κ20 κατέκτησε η Παρασκευή Πουλλή (Δάφνη Ρόδου) στη σφυροβολία με καλύτερη βολή στα 56.13. Την ακολούθησαν δύο αθλήτριες του ΓΣ Ελευθέριος Βενιζέλος.

Δεύτερη ήταν η Αφροδίτη Τζατζιμάκη με καλύτερη βολή στα 55.56 μέτρα και τρίτη η Αμάντα Φραντζεσκάκη με επίδοση 54.03. Πάντως την καλύτερη βολή του αγώνα σημείωσε η Κύπρια Βαλεντίνα Σάββα, η οποία αγωνίστηκε εκτός συναγωνισμού, με 66.60.

synagogi
Bourakis_Restaurant
digital2000
Mazanakis

Rabona ad