Ο 29χρονος επιθετικός μετά από την πρώτη του θητεία (2019-21) έπαιξε σε Καλλιθέα και Εθνικό, ενώ πριν αγωνίστηκε σε Ιωνικό και Ερμή Κορυδαλλού.
Η ανακοίνωση:
Η ομάδα μας ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Χάρη Σάμιο.
Ο Χάρης αγωνίζεται στην θέση του σέντερ φορ και έχει περάσει ξανά με επιτυχία από την ομάδα μας στην Γ εθνική κάνοντας την πιο παραγωγική του σεζόν σκοράροντας 19 γκολ. Έρχεται να βοηθήσει την ομάδα μας να πετύχει τους στόχους της. Έχει αγωνιστεί σε Ιωνικό Καλλιθέα και Εθνικό.
Του ευχόμαστε καλή αρχή με υγεία και επιτυχίες!








