Ο προπονητής του ΠΑΣ Γιάννινα δεν παρέλειψε να σταθεί στην πολύ σημαντική απώλεια της Αντζελα Ροντρίγκεζ, που αποτελεί παρελθόν για τον ΟΑΧ, τονίζοντας όμως ότι για να πάρει κάποιο θετικό αποτέλεσμα η ομάδα του θα πρέπει να είναι όσο το δυνατό πιο ανταγωνιστική.
Αναλυτικότερα οι δηλώσεις του είναι οι εξής:
«Το παιχνίδι Κυπέλλου με τα Χανιά είναι πολύ σημαντικό για εμάς. Τους έχουμε αντιμετωπίσει άλλη μία φορά τη φετινή σεζόν στην έδρα μας. Εμείς είχαμε βάλει 2 στόχους και, έτσι όπως έχει εξελιχθεί η χρονιά, ο πρώτος, που αφορούσε τη διάκριση στο πρωτάθλημα, έχει ξεκάθαρα χαθεί. Ο δεύτερος είναι η πρόκριση στην τελική 4αδα του Κυπέλλου. Είναι ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι, καθώς η ομάδα των Χανίων είναι πάρα πολύ καλή. Ξέρουμε ότι η Rodriguez δε θα αγωνιστεί όμως αυτό εμάς δεν μας επηρεάζει καθώς είχαμε προετοιμαστεί υπολογίζοντάς την. Θα αποτελέσει σίγουρα μία σημαντική απουσία για τα Χανιά όμως εμείς δεν πρέπει να θεωρούμε ότι το παιχνίδι θα είναι εύκολο χωρίς τη Rodriguez. Για εμάς είναι ένας αγώνας τελικός εκτός έδρας και θα προσπαθήσουμε να είμαστε όσο το δυνατόν πιο δυνατοί και ανταγωνιστικοί για να χτυπήσουμε το παιχνίδι»






