Νίκη του Ερυθρού Αστέρα επί του ΠΑΣ στην Κόνιτσα

Μπάσκετ 12 Σεπτεμβρίου 2021, 19:17

Με την ήττα του διοργανωτή ΠΑΣ Γιάννινα από τον Ερυθρό Αστέρα ολοκληρώθηκε το διεθνές τουρνουά "Κόνιτσα 2021".

Kritiko Ergastiri

Η πρωταθλήτρια Σερβίας επικράτησε της Ηπειρώτικης ομάδας με 83-80 πετυχαίνοντας τη δεύτερη νίκη στη διοργάνωση.

ΠΑΣ Γιάννινα WBC (Δουβίτσας – Μιχαήλ): Σαρηγιαννίδου 7, Θεοδώρου 6, Cooper 25 (4), Μαρίνη 4, Slim 17 (2), Παπαδοπούλου, Χρηστάκη 2, Mackay 19 (4).

Ερυθρός Αστέρας (Vukovic): Kovacevic 2, Corto, Katanic 21 (2), Spasovski 3, Jankovic 25 (2), Nedeljkov 11 (1), Bojovic 10, Miseljic 8, Avlijas 3 (1), Milanovic.

1η αγωνιστική
ΠΑΣ Γιάννινα – Ελευθερία Μοσχάτου 78-79
Ερυθρός Αστέρας – ΟΑ Χανίων 89-76

2η αγωνιστική
ΠΑΣ Γιάννινα – ΟΑΧ 76-56
Ελευθερία Μοσχάτου – Ερυθρός Αστέρας 72-66

3η αγωνιστική
ΟΑΧ – Ελευθερία Μοσχάτου 60-65
ΠΑΣ Γιάννινα – Ερυθρός Αστέρας 80-83

Bourakis_Restaurant
Kyriakos Homes

Rabona ad