Σχετική φωτογραφία έχει αναρτήσει η ομάδα των Ροδωπού από το γήπεδο στον Ταυρωνίτη. Οπως γίνεται γνωστό, μικροί και μεγάλοι διασκέδασαν, παίζοντας γονείς εναντίον παιδιών!
Για την Ακαδημία όπως και γενικότερα για όλες στα Χανιά το διάστημα που ακολουθεί από ‘δω και στο εξής είναι πολύ σημαντικό εν όψει κιόλας της επανεκκίνησης της δράσης για τη νέα χρονιά στις διοργανώσεις της ΕΠΣ Χανίων.



















