Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα έπειτα από ένα δυνατό παιχνίδι επικράτησε με 59-54 της Ουκρανίας, έχοντας κορυφαία παίκτρια την Καρακασίδου, που πέτυχε 24 πόντους και μάζεψε 7 ριμπάουντ, ενώ είχε ακόμη 2 ασίστ, 3 κλεψίματα και 3 λάθη. Στην αξιολόγηση την ακολούθησε με 14 βαθμούς η Γούλα, που είχε 9 πόντους, 6 ριμπάουντ, 2 ασίστ, 1 κλέψιμο και 1 λάθος.
Η Ευτυχία Δερμιτζάκη δεν αγωνίστηκε, η Βασιλική Παπαμαρκάκη είχε 3 πόντους, 2 ριμπάουντ, 2 ασίστ, 1 κλέψιμο και η Ελένη Φάρρου 2 πόντους, με 4 ριμπάουντ και 2 λάθη.
Διαιτητές: Γεσαγιάν, Σιμανόβιτσα, Μάρκις
Τα δεκάλεπτα: 18-18, 33-31, 46-43, 54-59







