Από το παιχνίδι του ΟΑΧ οι δύο MVP

Μπάσκετ 10 Μαΐου 2021, 12:19

Δύο ΜVP προέκυψαν από το παιχνίδι του ΠΑΣ Γιάννινα με τον ΟΑΧ, για την τελευταία αγωνιστική της κανονικής περιόδου της Α1 Γυναικών.

Kritiko Ergastiri

Συγκεκριμένα οι Μάρτε Γκρέις και Ράντι Μπράουν του ΠΑΣ συγκέντρωσαν 26 στο σύστημα αξιολόγησης και “μοιράστηκαν” τον τίτλο της πολυτιμότερης παίκτριας της 5ης αγωνιστικής του β’ γύρου.

Η Γκρέις είχε 15 πόντους, 13 ριμπάουντ, 3 ασίστ, 3 κλεψίματα και η Μπράουν 23 πόντους, 4 ριμπάουντ, 6 ασίστ και ένα κλέψιμο.

Οι “διπλές” της αγωνιστικής:

Ριντ (Παναθηναϊκός): 12 πόντοι, 10 ριμπάουντ
Γκρέις (ΠΑΣ Γιάννινα): 15 πόντοι, 13 ριμπάουντ
Μάντεν (ΠΑΟΚ): 14 πόντοι, 12 ριμπάουντ

Bourakis_Restaurant
Kyriakos Homes

Rabona ad