Όπως χαρακτηριστικά είπε: «το χαρίσαμε στον αντίπαλό μας, θα μπορούσαμε να το είχαμε αποφύγει».
Αναλυτικά οι δηλώσεις του έχουν ως εξής: «Ηταν ένα ανοιχτό παιχνίδι, μπήκανε ωραία γκολ. Μπορώ να πω όμως ότι το δεύτερο γκολ το… χαρίσαμε στον αντίπαλό μας, θα μπορούσαμε να το είχαμε αποφύγει. Χάθηκαν φάσεις και από τις δύο πλευρές. Ευτύχησαν τα Χανιά να σκοράρουν πιο εύκολα από εμάς και δίκαια πήραν το παιχνίδι».
Απόδοση δηλώσεων: athlitiko









