Επέστρεψαν στις ομαδικές προπονήσεις μετά από 36 ημέρες οι ποδοσφαιριστές του Διαγόρα Ρόδου. Ο προπονητής της ομάδας σχολίασε το γεγονός στην ιστοσελίδα news12.gr:
«Είναι μία πολύ θετική εξέλιξη. Το περιμέναμε όλοι με ανυπομονησία. Επιστρέφουμε στον φυσικό μας χώρο.
Η ομάδα είναι πίσω όσον αφορά την προσαρμογή της στο μεγάλο γήπεδο και από εδώ θα και πέρα θα δώσουμε έμφαση πάνω σε αυτό.
Πιστεύω ότι σε δυο με τρεις εβδομάδες θα είμαστε έτοιμοι.
Ευελπιστώ ότι είτε στις 3 είτε στις 10 Ιανουαρίου θα γίνει και η έναρξη του πρωταθλήματος.
Το πιο σημαντικό απ’ όλα είναι ότι άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για τη σέντρα στο πρωτάθλημα.»









