Υπενθυμίζεται ότι ο έμπειρος ποδοσφαιριστής ολοκλήρωσε και αυτή τη θητεία του στα Ροδωπού και επέστρεψε στην ομάδα όπου ήταν πάρα πολλά χρόνια αρχηγός, τη Σπάθα.
Η ανακοίνωση των Ροδωπού έχει ως εξής:
«Η Διοίκηση του Α.Π.Σ. Ροδωπού θέλει να ευχαριστήσει τον Λευτέρη Μοσχανάκη για τις υπηρεσίες του στην ομάδα μας και του εύχεται καλή συνέχεια και ό,τι καλύτερο γι’ αυτόν και την οικογένειά του».



















