Ο προπονητής του Πανακρωτηριακού, Μανώλης Πηγουνάκης χαρακτήρισε την Κορωνίδα ως μία πολύ καλή ομάδα της κατηγορίας, ενώ απέδωσε τη νίκη στη σοβαρότητα που έδειξαν οι ποδοσφαιριστές του από το πρώτο λεπτό στο συγκεκριμένο αγώνα.
Η δήλωση του στο athlitiko έχει ως εξής:
Ήμασταν σοβαροί από την αρχή του αγώνα κόντρα σε έναν πολύ καλό αντίπαλο, όπως είναι η Κορωνίδα αλλά και μία πολύ καλή έδρα. Ευτυχήσαμε να προηγηθούμε στο πρώτο ημίχρονο, από εκεί και πέρα νομίζω είχαμε και τον έλεγχο του αγώνα, ενώ δεν απηληθήκαμε ιδιαιτέρως στη δική μας εστία από τον αντίπαλο. Ήταν σαφέστατα μία πολύ καλή νίκη που θα μας δώσει ψυχολογία για τη συνέχεια του πρωταθλήματος. Εγώ θέλω να ευχηθώ καλή χρονιά και καλή συνέχεια σε όλες τις ομάδες.








