Η προετοιμασία των ποδοσφαιριστών του Άρη για την Κυριακάτικη αναμέτρηση με τον Κισσαμικό (12/03, 15:00, “Κλεάνθης Βικελίδης”) συνεχίσθηκε σήμερα με πρωινή προπόνηση στο Δασυγένειο Αθλητικό Κέντρο.
Στο “μέτωπο” των τραυματιών, εκτός του Στάθη Ταυλαρίδη (συνεχίζει το ειδικό πρόγραμμα θεραπείας), για μία ακόμη μέρα ο Λούκα Μιλούνοβιτς ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα (έχει ενοχλήσεις στους προσαγωγούς).
Αύριο – Πέμπτη οι ποδοσφαιριστές του Άρη θα προπονηθούν (και πάλι το πρωί) στις εγκαταστάσεις του “Δασυγένειου”.








