Ο “Τσούβα” είχε αντιμετωπίσει την πρώην ομάδα του στο πρώτο ματς της σεζόν, στο Κύπελλο Ελλάδας, με τον Πανσερραϊκό (νίκη του Κισσαμικού με 0-2), ενώ την Τετάρτη (22/02) με τη φανέλα του Αχαρναϊκού επέστρεψε ως αντίπαλος στα Χανιά με το αποτέλεσμα να είναι πάλι αρνητικό για την ομάδα που αγωνίζεται.
Ο 24χρονος ακραίος αμυντικός όταν αντικαταστάθηκε από τον προπονητή του “κέρδισε” το ζεστό χειροκρότημα των φίλων του Κισσαμικού, που αναγνώρισαν την παρουσία του στην ομάδα την περασμένη σεζόν, όπου μέτρησε 16 συμμετοχές στο πρωτάθλημα και μία στο Κύπελλο Ελλάδας.
Την τρέχουσα σεζόν έχει 5 συμμετοχές με τον Πανσερραϊκό (και 2 στο Κύπελλο) και 4 με τον Αχαρναϊκό. Σε “πηγαδάκια” μετά το τέλος του αγώνα με ανθρώπους του Κισσαμικού φάνηκε… μετανιωμένος που δεν παρέμεινε στο Καστέλι! Το περασμένο καλοκαίρι δεν είχε ανανεώσει με την ομάδα λόγω του ότι περίμενε μεταγραφή σε ομάδα της “μεγάλης” κατηγορίας, αλλά τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν όπως περίμενε…




