Σε αντίθεση με τους δύο προηγούμενους αγώνες (που ηττήθηκε) η Ελληνική ομάδα ξεκίνησε καλύτερα. Ξέφυγε με ένα 11-2 (4’10”) και συνέχισε στον ίδιο ρυθμό για να φτάσει από το 15-6 (7’10”) στο 28-12 (13’40”).
Ο Χανιώτης ομοσπονδιακός τεχνικός Γιάννης Γερεουδάκης είδε τις παίκτριές του να αντιδρούν ακόμη κι όταν η διαφορά μειώθηκε στο μισό (30-22, 16’30”).
Το πρώτο τρίποντο του αγώνα ήρθε από τη Λαμπρινή Πολυμένη, η οποία διαμόρφωσε το 35-22 (17’30”) και η ίδια “έγραψε” το 39-27, με το οποίο έκλεισε το πρώτο μισό της αναμέτρησης.
Στο πρώτο εικοσάλεπτο η Γεωργία Γρηγοροπούλου είχε ήδη double double με 10 πόντους και 10 ριμπάουντ. Η Σλοβακία μπήκε στην τρίτη περίοδο με 2/2 τρίποντα για να “γράφει” το 39-33 και πλησίασε ακόμη περισσότερο (39-37, 23′).
Το σερί “χάλασε” η Βασιλική Δασκουλίδου του ΟΑ Χανίων (41-37, 23’20”), για να έρθει η Πρίφτη για το 45-39 (26′). Η Δασκουλίδου χρεώθηκε με το τέταρτο φάουλ της με την επιστροφή στο παιχνίδι για την τέταρτη περίοδο, ενώ από τρία είχαν Πολυμένη και Μπαξεβάνου από την τρίτη.
Η Σλοβακία ισοφάρισε (45-45, 31’20”) και λίγο αργότερα πήρε προβάδισμα για πρώτη φορά στο παιχνίδι (48-49, 33’15”). Γρηγοροπούλου και Πολυμένη ισοφάρισαν (51-51, 34’50”).
Η Πρίφτη έφερε ξανά μπροστά την Ελλάδα (55-54, 39′), η Δαμουλάκη με 1/2 βολές έγραψε το 56-54 με 12″ για το φινάλε. Οι δύο ομάδες διεκδίκησαν την μπάλα με το βελάκι να δείχνει Σλοβακία και 6″ στο ρολόι, αλλά η Ελλάδα κράτησε το προβάδισμα και τη νίκη.
Την Παρασκευή (30/07) υπάρχει στο πρόγραμμα ρεπό για όλες τις ομάδες. Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα αντιμετωπίζει το απόγευμα του Σαββάτου (31/07, 18:00) την Ισπανία στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής.
Διαιτητές: Λούτσις (Λετονία), Γκαϊντότζ (Πολωνία), Ζιτλούκιν (Ρωσία)
Δεκάλεπτα: 18-10, 39-27, 45-43, 56-54
Ελλάδα (Γερεουδάκης): Δαμουλάκη 5, Δασκουλίδου 4, Πολυμένη 17, Πρίφτη 8, Τσαγκαροπούλου 2, Αλεξιά, Μπαξεβάνου, Δροσούνη 4, Γρηγοροπούλου 16 (18ρ.), Λέρη, Παπαδάκη.






