Μ’ αυτό τον τρόπο η ομάδα διατηρεί έναν από τους πιο πιστούς “στρατιώτες” της για τη νέα χρονιά που θα βρει τον σύλλογο στη Β’ Κατηγορία μετά από 7 χρόνια.
Ο Σαραντολάκης βρίσκεται από το 2002 στα Ροδωπού δίχως να έχει αγωνιστεί σε άλλη ομάδα στην Κρήτη. Την διετία 2008-09 βρέθηκε στην Αθήνα για σπουδές και αγωνίστηκε στο πρωτάθλημα της Β’ Κατηγορίας Αθηνών για λογαριασμό του Κρόνου, ενώ μέτρησε και 3 συμμετοχές με τους Αμπελόκηπους.
Το 2011 γύρισε στα Χανιά και από το 2014 επέστρεψε και πάλι στα Ροδωπού όπου αγωνίζεται ανελλιπώς με τη φανέλα τους.



















