Σύμφωνα με πληροφορίες του athlitiko ο 30χρονος μέσος του Πανακρωτηριακού θα αποχωρήσει μετά 2,5 χρόνια χρόνια παρουσίας και θα… κατηφορίσει ξανά στο λιμάνι για λογαριασμό του Άρη έχοντας έρθει ήδη σε συμφωνία με την ομάδα.
Ο Ξανθουδάκης ανηφόρισε στο Ακρωτήρι το καλοκαίρι του 2015, μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος με τον Άρη Σούδας στον οποίο ήταν από τους βασικούς παράγοντες της εξαιρετικής πορείας σε πρωτάθλημα και κύπελλο, εκείνη τη χρονιά.








