legea hor

Άμιλλα

Σωφρόνογλου: Έχουμε κάποια παιδιά που αξίζουνε το κάτι παραπάνω

Ικανοποιημένος για την γενικότερη εικόνα που βγάζει η ομάδα του από την περίοδο της προετοιμασίας, εμφανίστηκε ο προπονητής της Άμιλλας, Μάκης Σωφρόνογλου σε δηλώσεις του στο athlitiko μετά το τέλος του αγώνα με το Νέο Σαμψών για την πρεμιέρα της Β' κατηγορίας.

Ο έμπειρος προπονητής μίλησε επίσης για τους "μικρούς" που διαθέτει η Άμιλλα από την περυσινή περίοδο, τους οποίους εκθίασε, λέγοντας ότι είναι παιδιά που αξίζουν το κάτι παραπάνω.

Οι δηλώσεις του έχουν ως εξής:

Δύσκολη όπως πάντα μία πρεμιέρα, εσείς καταφέρατε να προηγηθείτε με εμφατικό σκορ στο ημίχρονο με το Νέο Σαμψών, ωστόσο στο τέλος πήρατε μία αγχωτική νίκη;

Αν και οι πρεμιέρες είναι δύσκολες, εγώ νομίζω βάσει της εικόνας που είχαμε στα φιλικά, ήξερα ότι θα πάμε καλά γιατί και βάζαμε γκολ και γενικά τα παιδιά δουλέψανε σε αυτή την περίοδο της προετοιμασίας πάρα πολύ καλά. Οπότε ήταν κάτι αναμενόμενο για την ομάδα μας να πάει καλά στο παιχνίδι της πρεμιέρας με το Νέο Σαμψών.

Έχετε πολλούς "μικρούς" οι οποίοι αποτελούν το βασικό κορμό από πέρυσι (Κολομπάκης, Γ. Παγωνάκης, Λ. Παγωνάκης), ενώ φέτος ήρθανε και κάποια ακόμα νεαρά παιδιά. Τι στόχο έχετε βάλει βάσει αυτών των επιλογών;

Υπάρχει ένας βασικός κορμός από πέρυσι, υπάρχουν τρεις μεγάλοι και ακόμα κάποιοι πιτσιριδκάδες πολύ καλοί και πατάω πάνω σε αυτούς. Η ομάδα γνωρίζει το σκεπτικό το δικό μου και έτσι είναι εύκολο να περάσω αυτά που θέλω και όποιος καινούριος παίκτης έρθει μπορεί να μπει γρήγορα στην νοοτροπία της Άμιλλας.Ευελπιστώ να μην έχουμε τραυματισμούς και να έχουμε κάποια παιδιά που δεν είχαμε στο πρώτο παιχνίδι όπως ο Χαμζάϊ, ο Γιώργος Παγωνάκης και ο Μπιτσάκης που θα βοηθήσουν και να είμαστε καλύτεροι και παιχνίδι με παιχνίδι να ζητάμε το κάτι παραπάνω. Έχουμε κάποια παιδιά όπως ο Κολομπάκης, ο Γιώργος και Λευτέρης Παγωνάκης, που έχουν πραγματικά αξία και αξίζουνε το κάτι παραπάνω, απλά δεν τους έχει γνωρίσει ακόμα το κοινό των Χανίων. Ευελπιστώ όμως ότι αυτό θα γίνει πολύ γρήγορα για αυτά τα παιδιά.